Kā padarīt mūsu mājas – planētu Zemi, par veselīgāku un zaļāku mājvietu

Ik kadu kādā no Eiropas pilsētām norisinās ikgadējais pasākums World Trends Forum, kas norisinās arī Meksikā mcredit.mx. Šajā pasākumā piedālās ne tikai ieteikmīgi biznesmeņi, bet arī valstu vadītāji un dažādi citi eksperti, kuri ikdienā ir saistīti ar biznesu un zinātni. Mērķis šim pasākumam ir pavisam vienkāršs un cēls – nākt klajā ar jauniem produktiem, servisiem un citiem rinsājumiem, kas palīdzētu ne tikai lielajām organizācijām gūt peļņu, bet tajā pat laikā sargātu mūsu planētu un mazinātu tās piesārņojumu.

World Trends Forum, 2016.gadā norisinājās saulainajā un siltajā zemē Spānijā. Viens no šī pasākuma apmeklētājiem un dalībniekiem bija Džefrijs Hollenders. Varbūt vidusmēra cilvēkam lasot šo vārdu, tas neko neizteiks, taču cilvēkiem, kas biznesā jau ir krietnu laiku, šis vārds izteiks visu. Džefrijs ir viens no vadošajiem speciālistiem korporatīvajā vadībā, kā arī viņam pieder vairāki biznesi, un visi tie ir saistīti ar ekoloģiskajām precēm un to ražošanu, un pārdošanu. Vēljovairāk, pēdējos astoņus gadus, Hollenders mudina cilvēkus izvēlēties dabīgus produktus, kā arī aicina lielos uzņēmumus būt atbildīgiem un savā ražošanas procesā, saudzēt planētu Zemi un piedomāt par apkārtējo vidi. Kā svarīgāko un primāro veiksmīgā biznesā, Džefrijs uzskata atbildību.

Pēdējā World Trends Forum, Hollenders uzstājās ar divdesmit mīnūsu runu, kurā mudināja korporācijas un uzņēmumus pēc iespējas ātrāk savas aktivitātes padarīt ne tikai efektīvas, bet arī dabai draudzīgais. Speciālists uzskata, ka mūsdienās runa vairs nav par zemākajām un lētākajām izmaksām. Būtiskākais, esot izmainīt biznesu un lielo korporāciju slikto ieteikmi ne tikai uz vidi mums apkārt, bet arī uz pašu sabiedrību. Tātad – ko mēs pārdodam sabiedrībai, kā mēs to daram un ar kādu mērķi. Džefrijs ir autors arī vairākām grāmatām, kurās viņš arī mudina un sīkāk apraksta mūsdienu biznesus un to problēmas, kas saistītas ar apkārtējo vidi.

world-trends-forum-logo

Vieta, kur norisināsies World Trends Forum 2017, vēl nav zināma, taču skaidrs ir viens – šī gada runu Džefrijs Hollenders veltīs tēmai “ekonomikas pāriešana uz zaļo domāšanu”. Un varam vien piekrist – aplami vai nē, taču zaļā domāšana un ekoloģiskie produkti lēnām pārņem pasaules tirgu. Amerikas Savienotajās Valstīs jau veidojas dažādas veikalu ķēdes, kurās cilvēki var iegādāties dabīgus produktus. Un aplami tādēļ, ka lielai daļai nemaz nerūp, ka gaļa vai dārzenis, ko tie lieto, ir audzis nedēļu un barots ar ģenētiski modificētiem līdzekļiem, vai brīvā dabā, ar saules mīlestību. Tas ir trends, un kā mēs visi zinām – cilvēkiem patīk sekot trendiem. Un, lai arī dabīga un veselīga pārtika ir krietni vien dārgāka, atcerēsimies, ka mūsu ķermenis ir mūsu templis. Un žēlot finanses uz pārtiku, būtu pavisam nožēlojami. Apķērīgākie un asākie prāti, protams, izmantos šo trendu, lai gūtu labumu sev. Taču atcerēsimies vienu – veiksmīgs bizness sākas no apmierinātiem un laimīgiem klientiem. Ja kādreiz organizācijas varēja viegli apmānīt tautu un savos produktos iekļaut vielas, par kuru eksistenci patērētājs pat nenojauta, tad tagad, pastāvot dažādiem likumiem un cilvēktiesībām, pašas organizācijas nav ieinteresētas, lai veiktu šādas darbības.

Gaidīsim un ziņosim jums, kādas jaunas vēsmas un ar kādām inovatīvām idejām mūs pārsteigs World Trends Forum 2017.gadā.